Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
140 famílies de Mallorca afectades per retallades de suport educatiu presentaran les seves reclamacions a la Conselleria d'Educació
402
Els pares i mares dels nins amb necessitats especials s’aixequen en peu de guerra contra la Conselleria d’Educació. Enguany no compten amb els professors de suport, que fan les adaptacions dels currículums per ajudar als alumnes a seguir el ritme de la resta de companys i molts nins no podran aprendre i avançar en la seva educació. Alguns pares ja han demanat plaça a un centre d’educació especial i d’altres han decidit, de moment, no dur el nin a l’escola fins que les institucions els hi donin una solució. Demà dilluns, la Plataforma FARSEB, que formen 140 famílies afectades per retallades de suport educatiu, presentaran les seves reclamacions a la Conselleria d’educació.
El Govern, per la seva part, va admetre divendres passat al Parlament els problemes que hi ha hagut al principi de curs. S’ha anunciat que aquesta setmana el servei d’inspecció educativa començarà a revisar la situació “centre a centre”.
A l’informatiu cap de setmana d’IB3 ràdio han entrevistat la presidenta de la Plataforma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106