Es podran acollir a bonificacions sobre les taxes i ajudes de menjador o de transport escolar
Amb aquesta equiparació aquestes famílies tendran garantit els mateixos drets i beneficis fiscals. Tendran bonificacions sobre les taxes i preus públics, i es podran acollir a les ajudes de menjador o al transport escolar. Fins i tot seran considerades prioritàries per a l’accés a un habitatge digne. Es calcula que unes 9.800 famílies de les illes es podran beneficiar d’aquesta consideració.
L’avantprojecte de llei de suport a la família que ha vist avui la llum en consell de govern blinda les prestacions i serveis adreçats a les famílies vulnerables. La norma no recull una definició concreta de família, però si contempla mesures de suport a la maternitat.
32 articles componen una llei que serà remesa al Parlament de les illes Balears per a la seva tramitació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici