Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

FAMOIB aplaudeix que llars monoparentals amb més d'un fill s'equiparin a les famílies nombroses
Família monoparental: llars formades per un o més fills que viuen sota la custòdia d’un sol major. Per primera vegada a les Illes es defineix, legalment, aquest model de família i es decideix que nuclis familiars com el de Nica i Laia siguin prioritaris en casos de vulnerabilitat.
L’associació de famílies monoparentals, Famoib, aplaudeix que les llars monoparentals amb més d’un infant s’equiparin en drets i beneficis fiscals a les famílies nombroses. El problema, amb la futura llei, és que continuen enquistades situacions com la de Laia, que només té un nin.
Per a ella, seria una manera de compensar, socialment, la passa feta per fomentar la natalitat, un reconeixement que es fa a totes les famílies monoparentals valencianes i catalanes, independentment del nombre d’infants.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat