Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Així ho diu una sentència del Tribunal Constitucional i la Conselleria d’Educació ja ha concedit, des d'aquest dilluns, 10 setmanes addicionals a una docent
El Govern permet als treballadors públics monoparentals ampliar el permís per naixement o adopció fins a les 26 setmanes. S’acata, així la sentència del Tribunal Constitucional abans de la publicació en el BOE. Una lluita també de l’STEI Intersindical que ho considera “una petita victòria”, ja que aquesta sentència considera inconstitucional que un infant no pugui gaudir dels mateixos drets “depenent de la família en què neixi”.
La primera beneficiària d’aquesta ampliació del permís ha començat aquest dilluns 25 de novembre a gaudir de les 10 setmanes addicionals. Però la sentència del Tribunal Constitucional afavoreix totes les famílies monoparentals, no només les treballadores de les administracions públiques. Això sí, com que encara no està legislat, s’ha de sol·licitar.
La responsable de la Secretaria de la Dona de STEI Intersindical, Sandra Serra Teruel explica que primer s’ha de fer una reclamació administrativa i “si l’empresa o l’administració no li fa cas, s’ha d’anar per la via judicial.” Però ara amb la garantia d’una jurisprudència favorable del Tribunal Constitucional.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general