Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Les famílies de 16 escoles de Menorca demanen al Govern ajudes econòmiques per als pares i mares que han de renunciar a treballar per tenir cura dels seus fills
Les associacions de pares i mares d’alumnes de 16 escoles de Menorca demanen ajuda al Govern per a corregir una situació que consideren insostenible. El confinament d’alumnes d’infantil i primària obliga els pares a quedar a casa durant almenys 10 dies per tenir cura dels seus fills, renunciant al seu sou, si estan vacunats.
Mentre augmenten els casos per Covid a Menorca, que ja frega els 460 casos positius, es disparen també els contactes estrets. Una situació que, quan es trasllada a les escoles, preocupa i desespera les famílies. Els alumnes, menors de 12 anys i per tant, no vacunats, estan obligats a complir el confinament… però mentrestant els pares i mares, gairebé tots vacunats, han de continuar anant a fer feina.
Les famílies de 16 escoles de Menorca denuncien aquesta situació que defineixen com “insostenible”. Demanen a les Conselleries de Salut i Educació diverses mesures com ajudes econòmiques per als pares i mares que han renunciar a treballar per tenir cura dels seus fills.
Salut recorda que actualment les persones vacunades no tenen dret a baixa laboral, encara que convisquin o hagin estat en contacte amb un positiu. La sisena onada arriba amb un 83% de la població vacunada i amb un protocol diferent que el de fa mig any.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Els centres públics i concertats comptaran amb prop de 19.000 mestres i professors, 224 més que el curs passat