Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La Cooperativa Farmacèutica fa una segona comanda en previsió que s'esgotin les proves d'antígens la primera setmana
El preu recomanat de venda al públic és de 8 euros per una prova d'antígens i de 38 euros si es compra un lot de 5 tests.
137Les farmàcies ja estan preparades per començar a vendre, a partir de dijous, tests d’antígens sense recepta prèvia. Serà quan entri en vigor el decret, publicat avui, que autoritza la seva comercialització. A Menorca, la Cooperativa Farmacèutica ja només té al magatzem 300 de les 1.500 proves d’autodiagnòstic que va encomanar i, en espera d’un repunt de la demanda, n’ha comprat uns altres 1.800 per a la setmana que ve. El preu recomanat de venda al públic és de 8 euros per una prova i de 38 euros si es compra un lot de 5 tests. Els farmacèutics hauran de fer factura oficial a tothom. L’usuari haurà d’introduir el bastonet al nas 2 centímetres i mig i esperar vint minuts a saber-ne el resultat. Si és positiu, haurà d’anar al centre de salut, perquè el confirmi amb una PCR.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles