Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Entre les causes: la manca dels principis actius necessaris per a la seva fabricació però també una demanda elevada, en alguns casos
Més de 600 medicaments tenen, ara per ara, problemes de subministrament segons les dades de l’agència espanyola de medicaments. Els farmacèutics reconeixen que tot i que aquesta situació ve d’enrera les dificulats s’han agreujat en els darrers mesos.
Entre les causes: la manca dels principis actius necessaris per a la seva fabricació però també una demanda elevada, en alguns casos. El col·legi de farmacèutics de les Balears assegura que, per a la majoria dels casos, hi ha una alternativa terapèutica per als pacients.
Un antibiòtic infantil és un dels medicaments afectats per la manca de subministrament. Però n’hi ha d’altres també afectats pel mateix problema. Els farmacèutics cerquen alternatives als pacients.
El col·legi de farmacèutics de les Balears assegura que en la majoria dels casos es pot trobar una solució terapèutica per als pacients. Però en el dia a dia, a les farmàcies, es troben dificultats.
El sector explica que tot i que la dificultat ve d’enrere, s’ha agreujat en els darrers mesos.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals