Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Deu entitats i col.lectius celebren diversos actes lúdics amb un caràcter social i ecologista
La plaça de Raimundo Clar de Palma ha acollit durant tot el dia d’avui la festa autogestionada de Sant Sebastià, que es va haver de suspendre diumenge passat per la pluja. Un total de deu associacions i col·lectius han organitzat diverses activitats per alçar la veu davant la situació de crisi social i emergència climàtica.
Tallers, màgia, jocs malabars, actuacions musicals, xerrades i menjar i beure no han faltat a una cita que ha divertit tant menuts com a majors, i que ha tengut un marcat missatge ecologista.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut