Calendari de les eleccions generals del 29 de novembre
La campanya electoral començarà dia 13 de novembre
La calor no ha impedit tant als veïns com als visitants de la urbanització gaudir dels darrers cavalls i bots de l'estiu, que han omplert la plaça
Menorca s’ha acomiadat aquest diumenge de les festes populars amb la celebració de les de Cala en Porter, a Alaior. Així, els menorquins deien adeu i fins a l’any que ve a les festes patronals.
El jaleo s’ha celebrat, com és tradició, a la plaça de l’Església i enguany hi han participat 30 cavalls. La calor no ha impedit tant als veïns com als visitants de la urbanització gaudir dels darrers cavalls i bots de l’estiu, que han omplert la plaça.
Es tracta d’unes festes amb molta personalitat i tradició, però també més familiars i tranquil·les. Són molts els caixers joves que surten per primera vegada en aquestes festes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La campanya electoral començarà dia 13 de novembre
La Sareb és propietària del pis on viu de lloguer al Carrer des Ramal d'Alaior
Escorcollen almenys dos domicilis de Platja d'en Bossa en el marc d'una operació que es troba sota secret de sumari