L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Hi participen actors i actrius molt reconeguts en el món del cinema italià, però no n'ha transcendit l'argument
Ciutadella és l’escenari del rodatge d’una pel·lícula italiana. Hi participen actors i actrius molt reconeguts en el món del cinema italià, però no n’ha transcendit l’argument. El muntatge a la plaça de la Catedral en dona algunes pistes: les festes de Sant Joan seran les protagonistes de, com a mínim, les escenes gravades aquest dimarts de matí.
La producció cinematogràfica ha mobilitzat un gran equip tècnic que, a l’illa, ha coordinat l’empresa Menorca Locations. El rodatge ha irromput al centre i ha obligat a fer alguns talls de trànsit i a restringir el pas a alguns espais.
La gravació del llargmetratge es traslladarà a partir de demà, dimecres, a altres localitzacions de Menorca, com les pedreres de Lithica, la platja de Cavalleria o Binibèquer. A partir de la setmana que ve, continuarà a Roma. Però, abans, haurà deixat a l’illa un impacte econòmic de 350.000 euros. Entre altres despeses, s’han contractat fins a 150 figurants menorquins.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues