Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Hi participen actors i actrius molt reconeguts en el món del cinema italià, però no n'ha transcendit l'argument
Ciutadella és l’escenari del rodatge d’una pel·lícula italiana. Hi participen actors i actrius molt reconeguts en el món del cinema italià, però no n’ha transcendit l’argument. El muntatge a la plaça de la Catedral en dona algunes pistes: les festes de Sant Joan seran les protagonistes de, com a mínim, les escenes gravades aquest dimarts de matí.
La producció cinematogràfica ha mobilitzat un gran equip tècnic que, a l’illa, ha coordinat l’empresa Menorca Locations. El rodatge ha irromput al centre i ha obligat a fer alguns talls de trànsit i a restringir el pas a alguns espais.
La gravació del llargmetratge es traslladarà a partir de demà, dimecres, a altres localitzacions de Menorca, com les pedreres de Lithica, la platja de Cavalleria o Binibèquer. A partir de la setmana que ve, continuarà a Roma. Però, abans, haurà deixat a l’illa un impacte econòmic de 350.000 euros. Entre altres despeses, s’han contractat fins a 150 figurants menorquins.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja