Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Hi participen actors i actrius molt reconeguts en el món del cinema italià, però no n'ha transcendit l'argument
Ciutadella és l’escenari del rodatge d’una pel·lícula italiana. Hi participen actors i actrius molt reconeguts en el món del cinema italià, però no n’ha transcendit l’argument. El muntatge a la plaça de la Catedral en dona algunes pistes: les festes de Sant Joan seran les protagonistes de, com a mínim, les escenes gravades aquest dimarts de matí.
La producció cinematogràfica ha mobilitzat un gran equip tècnic que, a l’illa, ha coordinat l’empresa Menorca Locations. El rodatge ha irromput al centre i ha obligat a fer alguns talls de trànsit i a restringir el pas a alguns espais.
La gravació del llargmetratge es traslladarà a partir de demà, dimecres, a altres localitzacions de Menorca, com les pedreres de Lithica, la platja de Cavalleria o Binibèquer. A partir de la setmana que ve, continuarà a Roma. Però, abans, haurà deixat a l’illa un impacte econòmic de 350.000 euros. Entre altres despeses, s’han contractat fins a 150 figurants menorquins.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta