El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Na Blanca del Mestre és la figuera més grossa de Formentera
Un dels símbols de Formentera són les seves figueres. De proporcions gegants, aquest arbre forma part de la història de l’illa i és ara a la primavera, quan comença a brotar.
L’illa té 18 varietats autòctones de figues, de les 350 que hi ha en totes les Balears, i les seves figueres tenen un sistema d’apuntalament molt peculiar: els estalons.
Na Blanca del Mestre és la figuera més grossa de Formentera.
Una joia que ocupa una superfície de 350 metres quadrats i un diàmetre de 20 metres i que està inclosa en el llibre blanc de protecció d’espècies de les Illes balears.
A Formentera, les figueres són de propietat privada i dedicades a l’autoconsum, però la cooperativa s’està animant els propietaris a comercialitzar-les.
Una oportunitat perquè tothom pugui gaudir d’aquest fruit tradicional.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps