Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
Na Blanca del Mestre és la figuera més grossa de Formentera
                            
                            Un dels símbols de Formentera són les seves figueres. De proporcions gegants, aquest arbre forma part de la història de l’illa i és ara a la primavera, quan comença a brotar.
L’illa té 18 varietats autòctones de figues, de les 350 que hi ha en totes les Balears, i les seves figueres tenen un sistema d’apuntalament molt peculiar: els estalons.
Na Blanca del Mestre és la figuera més grossa de Formentera.
Una joia que ocupa una superfície de 350 metres quadrats i un diàmetre de 20 metres i que està inclosa en el llibre blanc de protecció d’espècies de les Illes balears.
A Formentera, les figueres són de propietat privada i dedicades a l’autoconsum, però la cooperativa s’està animant els propietaris a comercialitzar-les.
Una oportunitat perquè tothom pugui gaudir d’aquest fruit tradicional.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes