CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Entre les propostes hi trobem The Prodigy, L.A., Ainhoa Arteta, el Víctor Ullate ballet i la companyia T de Teatre
Festivals de música, cicles d’òpera, espectacles de ballet… El nou any que acabem d’encetar arriba carregat de propostes culturals a les Illes. Aquí us en fem un petit tast.
Comencem amb L.A. el proper dia de Reis al teatre Principal de Palma, on estarà acompanyat de vocalistes de formacions tan reconeguts com Lory Meyers o La Habitación Roja. L.A. també actuarà al Mallorca Live Festival, que se celebrarà al maig a Calvià, amb The Prodigy com a cap de cartell. Entre els reclams, també figuren Kase.O, Nina Kraviz, o Sexy Sadie, que tornaran a ajuntar-se per celebrar els 20 anys del seu mític disc ‘It’s Beautiful It’s Love’.
A Eivissa encara no s’han desvetllat els grups que participaran a Sueños de Libertad, però sí la data: serà del 17 al 19 de maig. Altres concerts destacats seran el de Sergio Dalma, el 2 i 3 de febrer a l’Auditòrium de Palma; el 28 de juliol, Dani Martín a Son Fusteret i, el 3 d’agost, Pablo Alborán a la Plaça de Toros de Palma.
Enguany, el Palau de Congressos serà escenari de destacades cites culturals. El 13 de gener, per exemple, la soprano Ainhoa Arteta retrà homenatge a Federico García Lorca juntament amb la bailaora Pilar Astola i el pianista Rubén Fernández-Aguirre. En ballet, el 24 de febrer actuarà el Víctor Ullate Ballet a l’Auditòrium. No faltarà l’òpera. El teatre Principal de Palma programarà ‘Les Noces de Fígaro’, de Mozart.
La companyia T de Teatre celebrarà els seus 25 anys amb la comèdia E.V.A, a l’Auditòrium, un espai que a l’agost acollirà les increïbles habilitats dels monjos Shaolin.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició