Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
La falta de subministrament ha animat als consumidors a fer els seus encàrrecs amb antelació
En els dies previs a la jornada de Tots Sants, les floristeries fan feina avui contra rellotge per atendre tots els encàrrecs. Aquesta és una de les campanyes amb un major nombre de comandes de l’any i, enguany, la inseguretat en el subministrament de flor fresca ha estat també protagonista. L’escassetat en l’oferta ha provocat una lleugera pujada dels preus, però, segons diuen els compradors, aquests dies no es mira la butxaca. A l’hora de triar les flors, els usuaris ho tenen ben clar: crisantems, roses i clavells.
En aquesta tradició, però, hi ha coses que sí que canvien. Segons explica Carmen Clapés, responsable de la floristeria Clivia, avui dia els usuaris prefereixen comprar els rams fets. Mentre que fa uns anys feien les creacions a casa. Durant la jornada de Tots Sants les floristeries d’Eivissa continuaran obertes per atendre els menys previsors, això sí, fins a esgotar-ne les existències.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario