El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Durante l'acte s'ha passat revista als militars, s'ha hissat la bandera i una corona de llorer s'ha dipositat als peus del monòlit que representa els caiguts
Un any més, el Parc de la Mar ha estat l’escenari d’aquest dia. Una cita en què també han retut homenatge als morts en acte de servei. Els ciutadans han pogut conèixer de prop la feina dels militars i policies. No hi han faltat, com heu vist, les exhibicions i demostracions.
Les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, tots en un mateix lloc, una oportunitat perquè la ciutadania s’interessi, conversi amb ells i aprengui el que fan durant la seva jornada laboral. Aquí no hi falten els vehicles, els uniformes, les armes, tot ha deixat la gent bocabadada.
I sobretot, l’exhibició dels helicòpters i el simulacre d’un rescat.
Entre els visitants, alguns s’han plantejat ser militar o que els hauria agradat.
D’altres ho volen veure tot, pujar a les motos… els agrada la feina dels policies.
També els turistes, que són de visita, s’han aturat i assajat la indumentària.
Un dia en què les Forces Armades comparteixen amb la població civil la seva feina.
Durante l’acte s’ha passat revista als militars, s’ha hissat la bandera i una corona de llorer s’ha dipositat als peus del monòlit que representa els caiguts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits