Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Les negociacions per a les coalicions han encetat la cursa per a les eleccions generals del 28 d'abril
Les forces d’esquerres tantegen les possibilitats per intentar conformar candidatures conjuntes tant al Congrés com al Senat. Més per Menorca aposta per la suma de totes les forces progressistes a la candidatura al Congrés dels diputats. L’executiva de la formació creu que una plataforma insular d’aquestes característiques podria comptar a Madrid amb un diputat que representi Més per Menorca, Més per Mallorca, Gent per Formentera i les forces de progrés d’Eivissa.
Al Senat, els menorquins han acordat promoure una candidatura unitària de PSOE, Més per Menorca, Podem i Esquerra de Menorca, una iniciativa similar a l’aprovada ahir a Palma per Més per Mallorca.
Al Congrés, la coportaveu de Més per Mallorca, Bel Busquets, aposta per una plataforma de partits i entitats insulars, un plantejament que ja ha rebut resposta. Podem s’ha mostrat partidari de parlar-ne, mentre que Esquerra Unida vol que totes les forces d’esquerres concorrin juntes a totes les institucions.
Les negociacions per a les coalicions han encetat la cursa per a les eleccions generals del 28 d’abril.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols