La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

As Pil·lari, devora l'aeroport de Palma, han caigut més de 130 litres en només dues hores
La jornada d’intenses pluges d’aquest dimarts han causat inundacions a l’aeroport de Son Santjoan. Al barri des Pil·larí, molt a prop de l’aeroport de Palma, han caigut més de 130 litres en només 2 hores.
La pluja ha provocat greus inundacions i acumulacions d’aigua a diversos punt de l’aeròdrom de la capital.
Els accessos a l’aeroport també s’han vist afectats, i a molta gent li ha costat entrar o sortir de Son Santjoan.
A alguns llocs de la terminal, el terra estava tan negat que diverses persones han llenegat i caigut, segons alguns testimonis.
Segons Enaire, gestor nacional de navegació aèria, la tempesta ha obligat a limitar-hi alguns aterratges i enlairaments per motius de seguretat. També des de la mateixa font, avisen que es poden produir desviaments i retards.
‼️ Una fuerte tormenta en el área aeroportuaria de Palma de #Mallorca está complicando mucho la operativa y obliga a establecer limitaciones en aterrizajes y despegues por seguridad.
✈️Pueden producirse desvíos y demoras.
📲Consulte el estado de su vuelo.#SafetyFirst pic.twitter.com/ibnQRgZAam
— ENAIRE (@ENAIRE) June 11, 2024
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys