Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els menadors ho consideren un entrebanc més a la seva feina
L’Ajuntament de Palma prohibirà la circulació de les galeres entre les dotze i les cinc de l’horabaixa en cas que s’activi l’avís taronja o el vermell per altes temperatures. Una mesura que pretén garantir el benestar dels cavalls en dies de calor extrema.
Alguns responsables de les galeres, fora de càmera per por a represàlies, ens asseguren que ja són ells mateixos els que decideixen acabar el jornal abans d’hora si la calor és insuportable, per bé de l’animal. Altres, en canvi, asseguren que no hi veuen perill i consideren la mesura un entrebanc més a la seva font d’ingressos.
Dimecres s’activarà ja l’avís groc per temperatures que poden arribar als 36 graus.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció