Una desena de galeries participen en l'Art Palma Summer, que se celebrarà aquest dijous entre les 18 h i les 21 h
Mhatjis Siemens és un dels molts artistes internacionals que exposaran en el marc de l’Art Palma Summer. És la primera exposició individual d’aquest jove holandès, que per segona vegada torna a la galeria Xavier Fiol. Ho fa per presentar la seva col·lecció ‘Birds of paradise’, ‘Ocells del paradís”. Un recull d’obres molt coloristes amb les quals pretén posar llum a la foscor que sovint impera a la nostra societat.
A només uns metres de la galeria Xavier Fiol trobam l’espai de Pep Llabrés. Aquí s’inaugurarà la mostra ‘Naturae’, que ha comissariat Tomeu Simonet i en què trobam obres de Fernando Villena, Adriana Meunié, Jorge Fuembuena, Iliana Zapata i James Lambourne.
Una desena de galeries d’art contemporani participen aquest dijous en la vuitena edició de l’Art Palma Summer. És un dels tres esdeveniments més importants de l’any per a les galeries palmesanes ABA Art Lab, Baró, Fran Reus, Kewenig Palma, L21 Gallery, Galeria Pelaires, Pep Llabrés Art Contemporani i Galeria Xavier Fiol, però també per a les col·laboradores de la part de forana com ara la Galeria Maior (Pollença) i el CC Andratx.
Aquesta edició incorpora, a més, trobades professionals i visites guiades, que es duran a terme els mesos de juny i juliol.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto