Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Una desena de galeries participen en l'Art Palma Summer, que se celebrarà aquest dijous entre les 18 h i les 21 h
Mhatjis Siemens és un dels molts artistes internacionals que exposaran en el marc de l’Art Palma Summer. És la primera exposició individual d’aquest jove holandès, que per segona vegada torna a la galeria Xavier Fiol. Ho fa per presentar la seva col·lecció ‘Birds of paradise’, ‘Ocells del paradís”. Un recull d’obres molt coloristes amb les quals pretén posar llum a la foscor que sovint impera a la nostra societat.
A només uns metres de la galeria Xavier Fiol trobam l’espai de Pep Llabrés. Aquí s’inaugurarà la mostra ‘Naturae’, que ha comissariat Tomeu Simonet i en què trobam obres de Fernando Villena, Adriana Meunié, Jorge Fuembuena, Iliana Zapata i James Lambourne.
Una desena de galeries d’art contemporani participen aquest dijous en la vuitena edició de l’Art Palma Summer. És un dels tres esdeveniments més importants de l’any per a les galeries palmesanes ABA Art Lab, Baró, Fran Reus, Kewenig Palma, L21 Gallery, Galeria Pelaires, Pep Llabrés Art Contemporani i Galeria Xavier Fiol, però també per a les col·laboradores de la part de forana com ara la Galeria Maior (Pollença) i el CC Andratx.
Aquesta edició incorpora, a més, trobades professionals i visites guiades, que es duran a terme els mesos de juny i juliol.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella