Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Els hotelers estan a l'aguait perquè no saben cert com acabarà el mes d'octubre
Ja som a la tardor, però avui matí les platges de Cala d’Or pareixien les d’un diumenge d’estiu. Els restauradors asseguren que aquest mes de setembre ha estat més fluix que el juliol i l’agost però que el client també ha canviat.
Les botigues esperen poder tenir obert fins a final d’octubre com està previst. Asseguren que si venen turistes, l’únic ingredient que necessitaran és que faci bon temps.
A les platges del Parc Natural de Mondragó, l’estampa també es repeteix. Gent nedant, prenent el sol o fent un refresc.
De moment aquesta és la imatge de la tardor d’enguany, pràcticament a totes les illes…
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació