Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La darrera glosa és un cant a Formentera
La pandèmia, en moltes ocasions, ha estat l’excusa perfecta per reinventar-se. Cercar altres maneres de fer les coses per tal d’adaptar-les a la nova realitat. I exactament això és el que ha passat a Paquita Juan. Aquesta cantadora de Formentera ha fet arribar les seves cançons a través de les xarxes socials.
Ja s’havia donat a conèixer abans de la pandèmia amb la seva glosa que animava a reciclar. Tot i que no era la primera cançó de Paquita Juan, sí que era la primera que circulava a través de les xarxes socials.
Des d’aquest moment, que ha anat fent gloses de diversos temes. Inclús el coronavirus l’hi ha servit d’inspiració algunes vegades. Les cançons també han valgut per donar ànims a la població i s’ha fet ben coneguda arreu de l’illa. En part, gràcies a les xarxes socials, les quals li han permès arribar a més gent d’edat molt diversa.
La cantadora, Paquita Juan, en la seva darrera cançó ha deixat de banda la COVID-19 i ha cantat a la seva illa, Formentera.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants