Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'exposició posa el focus en algunes de les guitarres que Antonio Morales va construir per al guitarrista flamenc
Conscient que la guitarra perfecta no existeix, Paco de Lucía deixava de banda l’estètica a la recerca de l’equilibri sònic i el tacte que més i millor s’ajustàs a les seves mans. Un recerca que va fer de la mà del luthier i amic personal Antonio Morales, que va construir algunes de les guitarres més reconegudes del guitarrista gadità.
En el marc del festival que Palma dedica al geni, s’ha inaugurat avui la mostra ‘Contra les cordes. Les guitarres de Paco de Lucía’. Una exposició eminentment fotogràfica que recull instantànies de la seva esposa, Gabriela Canseco, d’Oto Marabel i de Tomeu Coll.
La mostra es pot visitar des d’aquest dimecres a Can Balaguer , i enceta el compte enrere per a l’inici del festival, que obriran dimecres de la setmana que ve els germans Kiki i Soleá Morente.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç