Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
Una tendència que contrasta amb el d'altres begudes espirituoses de les Illes, que ha descendit lleugerament
Les herbes eivissenques estan de moda i, en els darrers deu anys, no ha aturat de créixer la seva producció i valor de comercialització. Una tendència que contrasta amb altres begudes espirituoses de les Illes, que han descendit lleugerament.
L’any passat es varen comercialitzar 452.000 litres d’Herbes Eivissenques per 2,9 milions d’euros. En la darrera dècada n’han augmentat les vendes de manera important, només frenades per la pandèmia el 2020. El major productor dels cinc que hi ha a l’illa, Marí Mayans, diu que enguany han recuperat les xifres prepandèmia.
Un licor fet amb les herbes de l’illa que es consumeix sobretot a Eivissa, però que també es distribueix amb èxit a altres països. El 2021 se n’exportaren 98.000 litres, sobretot a països com Suïssa i Alemanya. Una indústria que també té reptes, com la manca de subministraments i la inflació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
El tribut In the Night reunirà prop de 75 músics i cantants en dues actuacions, aquest juliol, as Migjorn Gran i a Alaior