Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Els 116 habitatges programats han ajudat al fet que el sector hagi caigut només un 16% en un any
A les Pitiüses, el sector de la construcció assegura estar en recessió. Les promocions d’Habitatges de Protecció Oficial previstes han fet, segons la demarcació local del Col·legi d’Arquitectes, que l’edificació no hagi caigut gairebé un 50 per cent. Els 116 habitatges de Protecció Oficial programats, 49 a Santa Eulària i 67 al municipi d’Eivissa, han ajudat al fet que la construcció hagi caigut només un 16 per cent en un any.
Tot i això, les constructores han augmentat la contractació de personal enguany per executar els darrers projectes visats. Cal tenir en compte que les xifres que ara dóna el Col·legi d’Arquitectes avancen uns mesos el que succeirà a peu d’obra. Així la reducció de projectes visats obligaria a reduir el nombre de treballadors en les obres en uns mesos. Els arquitectes pensen que agilitzar tràmits pot ajudar a donar impuls al sector. Per això creuen que és clau actualitzar la legislació per la concessió de llicències, que ara, segons diuen, triguen 25 mesos a donar-se.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix