Gairebé la meitat dels turistes que visitaran les principals destinacions espanyoles fins al mes d’abril seran residents nacionals, segons les dades de la plataforma de reserves Travelgate. Les reserves domèstiques són les que més despunten, de moment, al registre de la plataforma de reserves mallorquina Travelgate. I, tot i que les Illes no figuren com a una de les comunitats més demanades durant el primer quadrimestre, sí que despunten a partir d’abril.
De fet, ja són la destinació espanyola més reservada per al quart mes de l’any, just coincidint amb l’inici de la temporada per a molts negocis turístics. A més, des d’Espanya on més es viatjarà en els pròxims mesos és a Roma i a Londres. D’entre els visitants d’aquestes dues ciutats, els espanyols seran els més nombrosos.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos