Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Pugen un 7,3% i l'ocupació en el sector un 3,5%
87
Les vendes del comerç al detall augmentaren un 7,3% a les Illes Balears durant el passat mes d’agost. L’arxipèlag fou la comunitat amb un major increment de tot l’Estat seguida per la Comunitat Valenciana, Catalunya, Andalusia i Canàries. En el conjunt d’Espanya les vendes varen caure un 0,1%. Recordem que les vendes de comerç al detall també inclouen les grans superfícies, no només els petits establiments.
Si miram l’acumulat fins agost, les vendes han crescut encara més, un 8,5% si bé el 2020 va estar afectat pel confinament de la població durant alguns mesos.
Si parlam d’ocupació laboral en el sector, les Illes també lideren l’estadística amb un increment del 3,5% respecte l’agost del 2020.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou