Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Altres 12 comunitats i Ceuta i Melilla també rebran aquests equips per reforçar la campanya de vaccinació
Imatge d'arxiu, /EUROPA PRESS
155El Ministeri de Defensa ha informat aquest dimarts que ha rebut la sol·licitud de tretze comunitats autònomes més les ciutats de Ceuta i Melilla per la col·laboració dels equips de vacunació mòbils en el reforç de la vacunació enfront del coronavirus i ha assignat deu d’aquests a Balears.
Es tracta d’una de les accions coordinades al costat del Ministeri de Sanitat per a impulsar la vacunació tant en aquelles persones majors de 12 anys que encara no s’han vacunat com en les persones per a les quals està autoritzada una dosi de reforç, és a dir, als majors de 40 anys que hagin complert sis mesos des de la seva segona dosi o als quals es van vacunar amb Janssen, ha informat el departament de Margarita Robles en un comunicat.
D’aquesta manera, es mobilitzaran inicialment 1.000 militars, que integraran els 150 equips mòbils de vacunació inicials, amb els quals les Forces Armades donaran suport als plans de vacunació que les comunitats autònomes han sol·licitat i ha validat Sanitat atenent criteris tècnics.
Així, el Ministeri ha assignat 50 equips de vacunació mòbils per a Andalusia; cinc per a Aragó; un per al Principat d’Astúries; 10 per a Illes Balears; sis per a Canàries; cinc per a Cantàbria; 22 per a Castella i Lleó; nou per a Castella-la Manxa; 20 per a la Comunitat Valenciana; dos per a Extremadura; 10 per a Galícia; sis per a la Regió de Múrcia; dos per a La Rioja, mentre que Ceuta i Melilla rebran un equip per cada ciutat autònoma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància