Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La vaccinació del col·lectiu de majors vulnerables no arriba al 40% a les Balears
Les Illes ja són en plena epidèmia de grip, que ha guanyat la partida a la covid. Jordi Reina diu que el pic epidèmic de grip es notarà a mitjan gener i assegura que per reduir l’impacte social i sanitari de la malaltia, cal vacunar-se.
Mentre que l’Organització Mundial de la Salut recomana una cobertura d’un 75%, la vaccinació del col·lectiu de majors vulnerables no arriba al 40% a les Balears i la majora d’adults i infants, no s’han vacunat.
En canvi, el viròleg afirma que ha estat tot un èxit el vaccí pel virus responsable de la bronquiolitis, que enguany s’ha començat a aplicar a menor de 6 mesos.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades