Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Els turistes internacionals deixen 1.649 milions d'euros al cinquè mes de l'any
Dos de cada deu turistes internacionals que han visitat Espanya aquest mes de maig han triat les Balears. Es tracta de més d’1.700.000 persones. Una xifra que, tot i suposar una davallada interanual de mig punt, és molt semblant a la del mateix mes del 2017, segons l’Institut Nacional d’Estadística.
Les Illes han estat, així, la segona comunitat més visitada de tot el país, al mes de maig. I en els cinc primers mesos d’enguany, la xifra de turistes internacionals que han vengut a les Balears ascendeix a més de 3.300.000. La majoria, alemanys i britànics.
Al maig, els viatgers internacionals gastaren a les Illes 1.649 milions d’euros, un 2% més que l’any passat. Creix també la despesa mitjana per turista, que ha estat de 966 euros de mitjana, un 2,5% més; i també augmenta la despesa per dia fins als 159 euros, més d’un 7% més que l’any anterior.
En canvi, davalla la durada dels viatges un 4,2% i se situa en poc més de sis dies.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor