Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

A partir d'aquell moment, varen sorgir poblats de construccions naviformes a totes les Balears que compartien característiques
El sepulcre megalític de Ca na Costa és el més antic de les Pitiüses, és una tomba col·lectiva on hi ha enterrades com a mínim 8 persones que formaren part de les primeres comunitats que varen viure a Formentera, entorn del 2.000 abans de crist.
Un poc després, cap al 1750 abans de Crist, varen aparèixer poblats com aquest des cap de Barbaria 2 que va estar habitat fins al 900 abans de Crist. És l’edat del bronze, i és el primer poblament estable del qual es té constància a Formentera. En aquella època, hi havia poblats similars a les 4 illes que ja tenien característiques comunes.
Ara esperen poder restaurar el jaciment des Cap II i adequar-lo a les visites, i també seguir amb les investigacions per continuar donant llum a aquesta part del passat.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament