Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Dia 15 de setembre es va registrar el mínim de gel anual de l’Àrtic
217
L’organització ecologista Greenpeace va fer un acte reivindicatiu en motiu del primer ‘Friday for Future‘ de la normalitat nova. Es va fer a la glacera Esmarkbreen de les Illes Svalbard, a l’oceà Àrtic, per conscienciar sobre el ràpid encalentiment de l’oceà i la pèrdua de gel. Greenpeace va enregistrar imatges de les masses de gel de l’arxipèlag per a documentar i ser testimoni de primera mà del retrocés del gel àrtic. Segons l’institut polar Norueg enguany les glaceres de les Svalbard han patit el retrocés més gran dels darrers 54 anys, de que hi ha registres.
Precisament va ser dia 15 de setembre quan es va registrar el mínim de gel anual de l’Àrtic. Enguany és el segon mínim anual registrat des de que es prenen mesures. La pèrdua de gel a l’hemisferi nord és constat i les investigacions mostren un canvi de la composició i les característiques de la capa sòlida de l’Àrtic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106