Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els balears, en canvi, no sortirem tant de viatge, ja que, amb la temporada en marxa, molta de gent s'haurà reincorporat al mercat laboral
La Setmana Santa dins ben entrat el mes d’abril ha afavorit enguany la demanda de les Illes com a destinació per passar uns dies de vacacions. Els peninsulars solen aprofitar aquests dies per visitar llocs on faci bon temps, i això fa que l’interès per les Balears durant aquesta època de l’any sigui intens.
A més, comparat amb l’estiu, els preus, tant de vols com d’allotjament, són més assequibles per a un visitant, el nacional, més sensible a segons quines tarifes. La Setmana Santa no són un parell de dies concrets, la gent juga amb la durada dels viatges en funció dels seus interessos, segons el president de l’Associació d’Agències de Viatges, AVIBA, Pedro Fiol. En aquest sentit, solen cercar més hotels de tres i quatre estrelles. “El mercat nacional no destaca per ser un mercat de primera línia pel que fa a categories de luxe, però és tan necessari com els altres perquè aquí també tenim oferta de categoria mitjana”, ha explicat Fiol.
Ara bé, les previsions per a aquesta Setmana Santa a la inversa no han funcionat tan bé. Precisament, com que cau a mitjan abril, per Pasqua, molta de gent ja s’haurà reincorporat al mercat laboral, i això fa que enguany les reserves dels residents per viatjar durant aquestes dates siguin més fluixes que altres anys.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren