Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els balears, en canvi, no sortirem tant de viatge, ja que, amb la temporada en marxa, molta de gent s'haurà reincorporat al mercat laboral
La Setmana Santa dins ben entrat el mes d’abril ha afavorit enguany la demanda de les Illes com a destinació per passar uns dies de vacacions. Els peninsulars solen aprofitar aquests dies per visitar llocs on faci bon temps, i això fa que l’interès per les Balears durant aquesta època de l’any sigui intens.
A més, comparat amb l’estiu, els preus, tant de vols com d’allotjament, són més assequibles per a un visitant, el nacional, més sensible a segons quines tarifes. La Setmana Santa no són un parell de dies concrets, la gent juga amb la durada dels viatges en funció dels seus interessos, segons el president de l’Associació d’Agències de Viatges, AVIBA, Pedro Fiol. En aquest sentit, solen cercar més hotels de tres i quatre estrelles. “El mercat nacional no destaca per ser un mercat de primera línia pel que fa a categories de luxe, però és tan necessari com els altres perquè aquí també tenim oferta de categoria mitjana”, ha explicat Fiol.
Ara bé, les previsions per a aquesta Setmana Santa a la inversa no han funcionat tan bé. Precisament, com que cau a mitjan abril, per Pasqua, molta de gent ja s’haurà reincorporat al mercat laboral, i això fa que enguany les reserves dels residents per viatjar durant aquestes dates siguin més fluixes que altres anys.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo