Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Manifestació antitaurina davant el Coliseu Balear. /EFE-LLITERES
124La plaça de toros de Palma ha acollit aquest 9 d’agost, a les 21:30 hores, la primera correguda de toros després de l’aprovació de la llei de toros a la balear. Feia dos anys que aquesta instal·lació no celebrava un espectacle taurí.
A les taquilles del Coliseu Balear, el degoteig de gent ha estat constant per comprar algunes de les gairebé 10.000 entrades a la venda. Els preus oscil·laven entre els 30 euros per als jubilats i els 130 euros per a les zones amb millor visibilitat.
Cap a les 20 hores dos grups protaurins s’han concentrat en defensa de la tauromàquia i de la presència d’infants a les places. Davant d’ells, els animalistes. L’associació ICA Animalista ha convocat una protesta a partir de les 19.30 hores.
Els carrers del voltant de la plaça estan plens de pintades amb consignes animalistes.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores