Logo IB3N
X

Les immobiliàries esperen una allau de demandes de garatges per l’expansió de l’ORA a Palma

Asseguren, però, que se'ls farà difícil respondre amb l'oferta disponible

21/05/2026

Les immobiliàries esperen una allau de demandes de garatges per l’expansió de l’ORA a Palma

36

L’expansió de l’ORA als barris de la tercera corona de Palma farà augmentar la demanda i els preus dels pocs aparcaments que hi hagi. Però tanmateix la falta d’oferta els fa pensar que el problema es traslladarà als barris més perifèrics.

Les immobiliàries esperen una allau de persones que demanin aparcaments en els 9 barris de l’eixample que s’estan preparant per tenir l’ORA. Però asseguren que se’ls farà difícil respondre amb l’oferta disponible. Una fórmula que intenta solucionar la falta d’aparcament però que els fa pensar que es traslladarà a les zones fora zona blava.

Els treballadors que arriben fins aquí en cotxe descarten la possibilitat d’adquirir un aparcament perquè no els surt rendible. Els residents creuen que els pot ser beneficiós. Però més per als comerços. Encara no hi ha data perquè l’aparcament comenci a ser tarifat. Quan ho faci, el nombre de places regulades serà de quasi 26.000, més del doble de les que hi ha actualment.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT