Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Només es permetran obres d'ampliació per millorar les mesures d'accessibilitat, contra incendis i normes tècniques
Les instal·lacions de la Victòria, a Alcúdia, es podran ampliar fins un 10 per cent de la superfície construïda. Així ho conclou l’informe de la Comissió de Medi Ambient que s’ha publicat avui al Butlletí Oficial de les Illes.
Només es permetran obres d’ampliació per millorar les mesures d’accessibilitat, contra incendis i normes tècniques. Els projectes hauran d’incloure un annex de repercussions ambientals i integració.
L’informe respon la petició que va fer l’Ajuntament d’Alcúdia el 2018. El Govern va tancar l’alberg de la Victòria el passat mes de juliol per motius de seguretat.
L’Executiu preveu fer-hi obres que s’allargaran fins a l’any 2021.
El Govern tancarà dilluns l’alberg de la Victòria per fer-hi obres de seguretat
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç