Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'escoleta pública de Sant Jordi estava enllestida ja a l'any 2010 i fins el curs que ve no rebrà els primers alumnes
El centre té autoritzades 55 places distribuïdes en 4 unitats. Les sol·licituds es poden presentar a l’Ajuntament de Sant Josep fins dia 13 de maig. Les llistes provisionals d’admesos es publicarà dia 31 de maig.
Una dècada han tardat les institucions a obrir aquest centre, a l’any 2010 el Consistori josepí no va acceptar encarregar-se de l’escoleta, el Consell d’Eivissa va intentar externalitzar-ne la gestió, sense aconseguir-ho.
Finalment, fa 2 anys, es varen iniciar els tràmits per cedir l’escoleta al Govern. La seva obertura, a partir del mes de setembre, ajudarà a pal·liar la manca de places d’infantil que té Eivissa.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora