Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
En manco d'una hora, hi van caure 39 l/m²
Les fortes pluges d’aquest diumenge capvespre, que en molt poc temps van deixar fins a 39 litres per metre quadrat a zones de Maó, van deixar alguns edificis, com l’Ocimax, completament negats. L’aigua va entrar dins l’edifici i va arribar fins al cine, però la pitjor part se la va endur el centre recreatiu i el pàrquing que, en qüestió de minuts, varen quedar completament negats. L’aigua baixava per les escales en forma de cascada, amb moltíssima força, i les persones que en aquell moment gaudien d’una estona d’oci amb la família van quedar totalment estupefactes davant l’escena.
Recordem que aquest centre va reobrir el passat mes d’abril, després de gairebé una dècada tancat… i, de fet, no és la primera vegada que l’edifici pateix una inundació d’aquestes característiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana