Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La trobada ha conclòs la seva XIV edició amb la projecció del documental 'Ossos que xerren', coproduït per IB3
Alaior va recuperar ahir la història que conten els ossos injustament enterrats, però no oblidats. Xerram del documental “Ossos que Xerren“, que narra la història del procés d’exhumació, identificació i re-enterrament de tres republicans mallorquins assassinats l’octubre del 1936.
De fet, la postguerra a Menorca ha estat un dels eixos principals, juntament amb l’aprofundiment en la figura de la pedagoga Margarita Comas. També es van donar a conèixer novetats sobre la Menorca islàmica.
Les Jornades d’Història i Patrimoni Cultural de Menorca arriben enguany a la seva quinzena edició, constituint-se com una cita ineludible amb el món de la cultura a Alaior.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions