Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La competència amb el comerç en línia i amb les grans superfícies és el seu principal repte
Can Pila és una de les poques jogueteries tradicionals que es mantenen a la Part forana. La botiga aguanta oferint una gran varietat de juguetes amb més de 9.000 referències i gràcies al tracte amb el client.
Però a la majoria dels pobles el més habitual és que la venda de juguetes s’hagi de combinar amb altres articles, com fan a la papereria ‘Tot útil’ de Pollença. A Pollença no hi ha cap gran superfície, però han de competir amb el comerç en línia.
Al poble també hi resisteix una jogueteria tradicional, que cuida molt bé cada venda. I així confien continuar fidelitzant la clientela cap al comerç tradicional.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella