Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La competència amb el comerç en línia i amb les grans superfícies és el seu principal repte
Can Pila és una de les poques jogueteries tradicionals que es mantenen a la Part forana. La botiga aguanta oferint una gran varietat de juguetes amb més de 9.000 referències i gràcies al tracte amb el client.
Però a la majoria dels pobles el més habitual és que la venda de juguetes s’hagi de combinar amb altres articles, com fan a la papereria ‘Tot útil’ de Pollença. A Pollença no hi ha cap gran superfície, però han de competir amb el comerç en línia.
Al poble també hi resisteix una jogueteria tradicional, que cuida molt bé cada venda. I així confien continuar fidelitzant la clientela cap al comerç tradicional.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata