Les llibreries realitzen activitats culturals
En els darrers anys hem assistit a una progressiva desaparició de les llibreries a les nostres poblacions. En aquest context, algunes s’han hagut de reinventar per poder sobreviure. També n’obren algunes noves que, a més, exerceixen de gestors culturals.
Un exemple és el Districte Hipèrbole d’Eivissa, que ofereix un concepte nou de llibreria. Fusiona els llibres amb la gastronomia i l’art. També la llibreria Sa Cultural, que es diferencia de la resta organitzant activitats culturals a l’establiment i sobretot amb el tracte personal als clients.
També intenten tenir productes que no es troben en altres botigues. Hi ha marxandatge de literatura, material per a treballs manuals i belles arts, a més d’una secció feminista i una altra de còmics.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.