Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Ja fa més de dues setmanes que no són obligatòries als interiors, torna doncs la normalitat també a les escoles, i els alumnes poder llegir els llavis dels seus mestres i companys
L’ús de les mascaretes ha estat molt complicat sobretot a les aules. Entre les mascaretes obligatòries i la distància social, tant professors com alumnes han hagut aplicar tots els sentits per fer-se entendre millor uns, i per estar més atents, els altres.
Una de les majors dificultats ha estat a l’hora d’aprendre un idioma estranger. Amb la mascareta posada ha costat reconèixer la fonètica, pronunciar correctament.
Els alumnes, aplicats a classe, han hagut d’estar més atents a les explicacions. També a les aules d’altres assignatures, on tots han mantingut la distància social i els mestres s’han hagut d’esmerçar perquè els alumnes seguissin atents.
Ha estat més complicat per als que tenen dificultats auditives, però el nivell d’aprenentatge no ha davallat durant els gairebé dos anys d’ús de mascareta a les aules.
Ja fa més de dues setmanes que no són obligatòries als interiors, torna doncs la normalitat també a les escoles, i els alumnes poder llegir els llavis dels seus mestres i companys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística