Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
Han instal·lat un mesurador a l'Hospital d'Inca per conèixer els nivells de pol·len en suspensió
                            
                            Picors a la gola, esternuts… són alguns dels símptomes de l’al·lèrgia que enguany no es noten tant per mor de la mascareta. Això, almanco, és el que diuen els que les pateixen i els professionals. Amb tot, de cada vegada hi ha més persones amb al·lèrgies ambientals per la contaminació i l’allargament del temps primaveral. I, per això, són molt útils aparells com un mesurador de pol·len que es va instal·lar fa poc a l’Hospital d’Inca.
És l’únic mesurador que hi ha a les Illes. Gràcies a ell podem saber quin tipus de pol·len predomina ara mateix a l’ambient. Amb aquesta informació, els metges poden ajustar la medicació contra els símptomes de l’al·lèrgia i evitar l’exposició a les plantes i arbres que provoquen al·lergia. Enguany ha estat un any complicat pels al·lèrgics a la parietària, el plataner d’ombra i el xiprer.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes