Logo IB3N
X

Les mascotes ja poden emprar tota la xarxa de l’EMT de Palma a 30 cèntims el bitllet

La normativa estipula que per pujar al bus les mascotes han d’anar lligades amb corretja i dur morrió o bé viatjar dins una cistella

17/01/2022

Les mascotes ja poden emprar tota la xarxa de l’EMT de Palma a 30 cèntims el bitllet

Imatge d'arxiu.

157

Des d’avui l’EMT Palma permet pujar amb mascotes a tota la xarxa, quan fina ara només es permetia a 16 linies. La normativa estipula que per pujar al bus les mascotes han d’anar lligades amb corretja i dur morrió o bé viatjar dins una cistella. Les mascotes paguen una taxa per pujar al bus de 0,30 cèntims.

En el cas de cadells de ca, moixos, hàmsters, conills i altres mascotes poden viatjar a les línies autoritzades de forma gratuïta dins la cistella.

Durant el darrer any viatjaren en bus un total de 3317 mascotes, l’any 2020 ho varen fer 1438 i l’any 2019 un total de 2830 mascotes.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella