El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els analistes valoren negativament la victòria dels republicans i temen els efectes de les decisions de Trump
La victòria de Donald Trump també afectarà l’economia de les Illes. La política econòmica proteccionista que vol implantar als Estats Units Trump encarirà les exportacions espanyoles i afegirà més pressió sobre la inflació. Totes les importacions que arribin als Estats Units es veuran carregades amb uns aranzels fixos d’entre un 10 o un 20%, unes taxes que poden arribar fins al 100% en el cas de la Xina.
Els més perjudicats, segons Josep Ramon Aixelà, responsable de macroeconomia i mercats financers de la Barcelona Finance School, seran el productes agroalimentaris, com el vi i l’oli. També l’automoció i les fotovoltaiques i energies renovables.
Les Illes Balears es veuran manco afectades, ja que l’economia s’orienta cap al sector dels serveis i el turisme. Un benefici limitat per la diferència entre el dòlar i l’euro, que farà que puguin arribar més turistes nord-americans.
Però en termes generals la victòria de Trump no beneficia a les empreses que veuran reduïda la competitivitat, s’afegirà més pressió sobre la inflació i, per tant, es perdrà més poder adquisitiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits