Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
Enguany alguns han augmentat la producció respecte de l'any passat
Fa 38 anys que a pastisseries Mallorca elaboren ells les mones de Pasqua. Per fer aquestes, s’hi posaren fa prop d’un mes i han augmentat la producció respecte de l’any passat, però, ens expliquen que ja els queda poca cosa. Enguany, l’estrella és precisament el clàssic.
Al forn de La Mallorquina, posaren a la venda les mones de Pasqua el diumenge de Rams i en pocs dies sortí tot el gènere. N’han despatxat un 20% més que l’any passat, la gent els demana sobretot peces petites.
A Lluís Pérez Pastissers enguany han volgut homenatjar l’artesania terrissera de Marratxí amb unes mones de Pasqua especials i les han acabades. També tenen molta sortida les gallinetes amb xocolata 70% i recobertes de blanc. Mones, això sí de composicions i colors ben variats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT
El tram ha quedat precintat a l'espera que els arqueòlegs determinin el valor de la cova, que es troba pròxima al jaciment de Rafal Rubí, patrimoni mundial de la humanitat