Ingressen a l’Hospital de Son Espases un nin de 10 anys després de patir una caiguda molt greu
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Enguany alguns han augmentat la producció respecte de l'any passat
Fa 38 anys que a pastisseries Mallorca elaboren ells les mones de Pasqua. Per fer aquestes, s’hi posaren fa prop d’un mes i han augmentat la producció respecte de l’any passat, però, ens expliquen que ja els queda poca cosa. Enguany, l’estrella és precisament el clàssic.
Al forn de La Mallorquina, posaren a la venda les mones de Pasqua el diumenge de Rams i en pocs dies sortí tot el gènere. N’han despatxat un 20% més que l’any passat, la gent els demana sobretot peces petites.
A Lluís Pérez Pastissers enguany han volgut homenatjar l’artesania terrissera de Marratxí amb unes mones de Pasqua especials i les han acabades. També tenen molta sortida les gallinetes amb xocolata 70% i recobertes de blanc. Mones, això sí de composicions i colors ben variats.
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte