Els experts asseguren que el canvi climàtic modifica els hàbits d'aquests insectes
Fins que les temperatures no davallin, continuarà havent-hi mosques. Anys enrere, en aquesta època ja no n’hi havia, però els experts asseguren que el canvi climàtic modifica els hàbits d’aquests insectes. Aquesta tardor està sent molt humida, i això els propicia.
Tenen una vida curta, manco d’un mes, però són molt molestes. Aquests dies que encara fa sol i la gent menja fora, sobrevolen els plats que són plens de menjar. Aquests insectes no piquen, però poden transmetre malalties i infeccions.
Al carrer, noten que la seva presència s’allarga en el calendari. Si abans cap a l’octubre ja no se’n veien… enguany, al novembre, continuen molestant.
Fins que els termòmetres no davallin del tot i arribi el fred, hi haurà mosques.
Encara que és inevitable que siguin a l’exterior, els restauradors fan servir productes per intentar que no n’hi hagi tantes. Noten també que durant el novembre n’hi ha més que fa anys.
Sortosament, nou de cada deu casos són desaparicions voluntàries i es resolen en uns dies