A municipis com Vila ja hi ha una motocicleta per cada quatre cotxes
El nombre de motos a Eivissa s’ha multiplicat per quatre des del 1996, quan comença l’estadística de la DGT. Són tantes que a municipis com Vila ja n’hi ha una per cada quatre cotxes. A Formentera ha passat al contrari, fa tres décades hi havia una moto per cada cotxe i ara són una i mitja per cada turisme.
El parc mòbil d’Eivissa ha crescut més del 150% als últims 30 anys, 60 punts per damunt de la mitjana de les illes, i avui dia, hi ha més vehicles que illencs, amb 160.000 matrícules. Les motos guanyen cada dia més pes en aquesta flota i ja representen prop d’una quarta part del total, sense comptar ciclomotors, bicicletes ni patinets.
La pujada és general a Eivissa, i especialment a Sant Josep, on s’han multiplicat per cinc des del 1996. De fet, per l’illa circulen actualment una cinquena part de les motos registrades a Balears, mentre que a Formentera perden terreny enfront dels cotxes, que s’han triplicat en aquests 27 anys.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre