A municipis com Vila ja hi ha una motocicleta per cada quatre cotxes
El nombre de motos a Eivissa s’ha multiplicat per quatre des del 1996, quan comença l’estadística de la DGT. Són tantes que a municipis com Vila ja n’hi ha una per cada quatre cotxes. A Formentera ha passat al contrari, fa tres décades hi havia una moto per cada cotxe i ara són una i mitja per cada turisme.
El parc mòbil d’Eivissa ha crescut més del 150% als últims 30 anys, 60 punts per damunt de la mitjana de les illes, i avui dia, hi ha més vehicles que illencs, amb 160.000 matrícules. Les motos guanyen cada dia més pes en aquesta flota i ja representen prop d’una quarta part del total, sense comptar ciclomotors, bicicletes ni patinets.
La pujada és general a Eivissa, i especialment a Sant Josep, on s’han multiplicat per cinc des del 1996. De fet, per l’illa circulen actualment una cinquena part de les motos registrades a Balears, mentre que a Formentera perden terreny enfront dels cotxes, que s’han triplicat en aquests 27 anys.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor