Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es permet que els residents puguin retornar també en vaixell
Des d’avui, el trànsit marítim amb les illes està bàsicament restringit només a l’arribada de mercaderies per garantir l’abastiment de la població. La novetat avui capvespre és que el ministeri ha autoritzat que residents de les illes puguin tornar amb els ferris des de Barcelona i València cap a l’arxipèlag.
Baleària mantendrà durant l’estat d’alarma 4 connexions diàries amb la península. Des de Barcelona, una connexió diària amb Palma i en dies alterns a Menorca els dimarts, dijous i diumenge i amb Eivissa dilluns, dimecres i divendres. Des de València, també hi ha un enllaç directe amb Palma i un ferri que fa la ruta amb Eivissa i després Palma.
Entre Eivissa i Formentera hi ha tres connexions diàries. És l’única ruta en què també es permetran passatgers amb tres connexions diàries. Entre Eivissa i Palma també hi haurà un ferri diari i entre Alcúdia i Ciutadella tres cops a la setmana.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja