Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'administració pot treure un concurs públic si cap naviliera està disposada a oferir els trajectes de les 6 del matí i les 10 de la nit
Les navilieres que operen la ruta entre Eivissa i Formentera no veuen just que recaigui sobre elles la responsabilitat d’habilitar un trajecte entre les Pitiüses a les 6 del matí i un altre a les 10 de la nit per millorar la connectivitat entre el port i l’aeroport.
El decret marítim que ha enllestit el Govern preveu que s’incorporin aquests trajectes, perquè els formenterers puguin arribar als vols que surten a primera hora. A més, el decret especifica que, si cap naviliera no està disposada a fer-ho, l’administració pot treure un concurs públic. El sector considera que les companyies aèries que operen entre Illes també tenen l’obligació de servei públic.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents