Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Aquest llibre fa un recorregut pels personatges, l'origen i el desenvolupament de les festes de nova creació de Mallorca
Un grup de joves activistes culturals de sa Pobla va iniciar l’any 2017 la festa del cap de bou de Talapi. Ara és una de les neofestes que apareix en aquest llibre que fa un recorregut pels personatges, l’origen i el desenvolupament de les festes de nova creació de Mallorca. Està pensat per a totes les edats.
Robert Campillo ha estat l’encarregat d’il·lustrar l’Atles de les neofestes, i donar-li vida als protagonistes de les noves bauxes. Ho ha fet en base el text extret de la investigació feta per Mateu Fiol. Però també ha necessitat endinsar-se en aquestes celebracions sortides del poble.
Tot apunta a la possibilitat de fer-ne un nou volum en un futur no gaire llunyà. Hi ha qui ho demana, i també hi ha altres illes que s’han sumat a les neofestes.
Sa Filosa Editorial apropa les neofestes de Mallorca a tothom en format d’atles il·lustrat. El llibre es presentarà el dia 3 de febrer a l’espai SusCultura.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat