La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

També hi ha un 1,3% més de viatgers. Són les xifres publicades aquest dijous per l'Institut Nacional d'Estadística
Les pernoctacions en hotels a les Balears van aconseguir a l’abril les 3.437.692, que és un 2,6% més que les registrades en el mateix mes de 2023, mentre que la xifra de viatgers va ser de 776.329 visitants a les Illes, un 1,3% més.
En el cas d’Espanya, les pernoctacions el mes passat van ser 27,1 milions, un 3,2% menys que un any abans, pel calendari diferent en un any i un altre de la Setmana Santa, que en aquest exercici va caure al març i el passat, a l’abril.
Segons les xifres publicades aquest dijous per l’Institut Nacional d’Estadística (INE), l’índex de preus hotelers va pujar un 4% en taxa anual i els hotels van facturar 110,2 euros de mitjana per habitació ocupada, un 5,3% més que l’abril de 2023. En els quatre primers mesos de l’any, ja anul·lat aquest efecte diferenciador de la Setmana Santa, les nits consumides en hotels van pujar el 7,1% sobre el primer quatrimestre de l’any passat, amb una alça del 12,2% en les dels no residents i una caiguda del 1,1% entre els nacionals.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys